La Fundació La Xarxa i la cia.Rikus participen al Pati Cultural de Girona 2023

Aquest passat cap de setmana s’ha celebrat el Pati Cultural de Girona. Coincidint amb Girona Temps de Flors, aquest esdeveniment anual presenta diverses manifestacions artístiques com la música, el teatre, la dansa o el circ. Aquest any, el programa constava de tretze actuacions per a tots els públics, repartides en dos espais de la Casa de Cultura de la Diputació de Girona: el pati i l’auditori Josep Viader.

Des de La Fundació La Xarxa hem participat en diverses ocasions presentant propostes d’arts escèniques familiars. En aquesta edició hem participat amb la companyia d'animació Rikus. L'esdeveniment va tenir lloc ahir al matí, atraient nombrosos espectadors que van gaudir d'una actuació divertida i que els va fer ballar a tots.

Per a la Fundació La Xarxa, aquest tipus de col·laboracions i participacions són de vital importància. El compromís de la fundació amb la cultura i l'art es reflecteix en la seva contínua participació en esdeveniments com el Pati Cultural de Girona. En proporcionar oportunitats perquè les companyies locals mostrin el seu talent i encoratjar la comunitat a submergir-se en el món del teatre familiar.

Ja esperem amb ganes la pròxima edició per seguir oferint espectacles de qualitat i formant sinergies amb iniciatives amb qui compartim els mateixos valors!

14/05/2023