El 32è Festival Internacional de Titelles de Gavà conclou amb gran èxit

El passat cap de setmana del 13 i 14 de maig es va celebrar la 32ena edició de Festival Internacional de Titelles de Gavà organitzat pel Grup Xarxa Gavà. Durant aquest esdeveniment, hem tingut l’oportunitat de gaudir d’actuacions emocionants i de renom tant de companyies catalanes com de companyies internacionals. El festival ha captivat a grans i petits, oferint moments de riures i emocions amb espectacles de titelles de gran qualitat.

Aquesta edició ha estat especial, ja que vam poder gaudir d’una de les últimes actuacions de l’Estaquirot Teatre, una companyia de referència en el panorama teatral català, i que ha estat distingida amb la Creu de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya 2023, coincidint l’any en què L’Estaquirot es retira definitivament després de 50 anys de trajectòria i més de 10.000 actuacions dutes a terme en una quarantena de muntatges.

A més de les actuacions, des de la Fundació Xarxa, vam organitzar una trobada de Grups Xarxa Locals, en la qual van poder intercanviar experiències i coneixements. L’objectiu de la trobada va ser crear un espai de diàleg i enriquiment mutu, fomentant la cooperació entre els diferents grups locals i l’oficina de la Fundació Xarxa.

Des de la Fundació La Xarxa volem felicitar el Grup Xarxa Gavà per continuar fomentant la cultura i les arts escèniques per a un públic familiar al seu municipi. A més, volem expressar el nostre agraïment a tots els assistents, artistes, col·laboradors i voluntaris que han contribuït a fer d'aquest esdeveniment un èxit.

Esperem retrobar-nos en properes edicions del Festival Internacional de Titelles de Gavà!

Terrassa, 19/05/2023