La Mostra Igualada i la MITMO. Això sí que és un espectacle!

Aquest abril hem pogut gaudir d’un ampli ventall d’obres. I tot gràcies a la Mostra d’Igualada durant els dies 11, 12, 13 i 14 d’abril i del MITMO el 12, 13 i 14 d’abril. La Fundació Xarxa estem agraïts i agraïdes de poder formar-hi part i d’assistir-hi amb gust. Sempre al costat de la cultura.

El dia 11 d’abril es va inaugurar la fira de referència de les arts escèniques a la capital d’Anoia, Igualada. La Mostra Igualada celebrava la seva 35a edició. Com cada any, la Fundació Xarxa vam ser-hi amb una representació de 21 Grups Xarxa Locals per veure com els programadors i companyies de tot el país es relacionen i treballen junts per fomentar l’espectacle familiar. Amb diversitat d’espectacles, de xerrades informatives, projectes artístics relacionats amb l’educació, titelles... Aquest aparador visual continua apostant per l’espai públic com a escenari amb espectacles gratuïts i oberts a tothom. Considerada Mercat estratègic de Catalunya des del 2013, és organitzada per l’Ajuntament d’Igualada i el Departament de Cultura a través de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC) de la Generalitat de Catalunya.

Un dia després, el 12 d’abril, la MITMO arriba per enamorar a tot el Mollet del Vallès amb la seva 17a edició en l'apassionant món dels titelles. Impulsada per la companyia local Galiot Teatre i organitzada de manera conjunta amb l'Ajuntament, s'ha pogut celebrar una infinitat d’espectacles de titelles a càrrec de companyies especialitzades.

Totes dues mostres catalanes són un aparador visual amb prestigi. Són l’exemple perfecte que les arts escèniques no han de morir mai.

Enhorabona! Continuem teixint xarxa, programant i apostant per la cultura.

Terrassa, 15 d'abril de 2024.