VIII Jornada de titelles i educació al MIT

Agafeu agendes perquè de l'1 al 5 de juliol de 2024 se celebra “Titelles i equilibri emocional: el camí cap a una vida més sostenible” al MIT. Adreçat a mestres, psicòlegs, terapeutes, titellaires, professionals de la salut i persones interessades en el vessant sanadora dels titelles.

La sostenibilitat de la societat en què vivim és possible per l’existència de comunitats en què els seus integrants se senten part d’un tot i, alhora, prenen consciència que els actes que poden realitzar, tant individualment com col·lectivament, tenen repercussió als altres i al seu propi entorn. Els pilars per a la creació de comunitats sostenibles comencen a cadascun de nosaltres.

Les persones, mitjançant el descobriment, potenciació i desenvolupament personal, adquireixen un compromís personal i social i es fan conscients del seu potencial per formar part de la societat, prendre-hi un rol i transformar-la.

Amb els titelles, treballem  totes les opcions per destapar el  «jo creatiu» i compatir-ho amb l’entorn per despertar la creativitat dels altres.

Descobreix tota la programació i no dubtis en inscriure’t  👉 https://bit.ly/4b1sDWk