La trobada dels Grups Xarxa Locals al FITKAM

El FITKAM 2023 arriba al seu fi després d’un cap de setmana ple d'espectacles i activitats de gran qualitat. Ha estat una molt bona oportunitat per descobrir noves propostes escèniques, i els Grups Xarxa Locals han pogut gaudir del Fitkam amb beneficis gràcies al conveni de col·laboració entre ambdues entitats. Agrair també al FITKAM i el Grup Xarxa Montmeló per la seva hospitalitat.

Durant el festival, es va celebrar una trobada dels Grups Xarxa Locals, on es van tractar temes clau com el finançament i patrocini a través d’empreses i entitats locals, així com la col·laboració amb entitats del tercer sector social.

També es va parlar de la gestió de públics i programació, amb l'objectiu de captar més públic assistent als espectacles i millorar l’experiència dels espectadors. La trobada va ser un espai d'intercanvi d'idees i experiències molt productiu per als assistents, que van destacar la importància de seguir treballant junts per a continuar impulsant la cultura i les arts escèniques a la regió.

02/05/2023