FIT Cerdanyola

El FIT Festival, Festival Internacional de Teatre Infantil i Juvenil de Cerdanyola del Vallès, és una proposta cultural pensada per fer arribar al públic familiar una selecció de les millors obres de teatre a càrrec de companyies teatrals d'arreu.

El FIT de Cerdanyola es realitza binanualment. La propera edició serà 21, 22 i 23 de setembre del 2018.

Organitzat pel grup Bambalina-Xarxa Cerdanyola i l’Ajuntament de Cerdanyola, amb el suport de la Fundació Xarxa, el FIT compta també amb el suport de la Generalitat de Catalunya, de la Diputació de Barcelona, de la UAB i de patrocinadors locals que uneixen esforços per aconseguir que aquest esdeveniment sigui una realitat.

CARTELL FIT 2018

Descarrega't el tríptic de la 11a edició del Festival Internacional de Teatre Infantil i Juvenil de Cerdanyola del Vallès

Venda d'entrades FIT 2018

Vols veure la programació que va fer el 2016?

Descarrega't el tríptic de la 10ª edició del Festival Internacional de Teatre Infantil i Juvenil de Cerdanyola del Vallès

Copyrights © 2014 - Tots els drets reservats.