ELS MÚSICS DE BREMEN IN CONCERT

Tot el públic
Gènere
Teatre Musical

Vet aquí un gos, vet aquí un gat... i un ase i un gall i aquest conte tot just arrenca! Quatre animals, quatre músics, que es coneixen camí de Bremen després de fugir de casa... els seus amos volien sacrificar-los per ser massa vells! Però mai s’és massa vell per al Rock & Roll! Quan s’assabenten de la celebració d’un càsting per a la Banda Municipal de la ciutat, no s’ho pensen dos cops. Afinen veu i instruments i s’hi dirigeixen. Però per arribar-hi, se les veuran amb en Mr. X, un furtiu que tractarà d’enxampar-los...

• Format de l'espectacle: Mitjà
  • Espai escènic: Interior/Exterior
  • Durada de muntatge: 3
  • Durada de desmuntatge: 1
  • Mides òptimes de l'escenari: 8x5x4

Andreu Buxó, Meritxell Esturo, Jordi Juncàs, Anabel López, Sandra Martín, Margarita Padrós, Jordi Meca, Albert Férriz, Ariadna Rallo, Fernando Moreno, Maniel Valdivieso, Ana Maria Martínez i Carlos Calderon.

Copyrights © 2024 - Tots els drets reservats.