BALAMBAMBÚ

Tot el públic
Gènere
Animació
A wamba balouba BALAMBAMBÚ. Així comença el nou espectacle d’animació de la Pentina, i no us penseu que hi haurà moments més relaxats, no... Rock&Roll, ska, rumba catalana, salsa, samba i molt més. Tres músics i un animador enfilats a l’escenari us faran passar una bona estona cantant, ballant i jugant. Danses, reptes, cançons, tot s’hi val per passar-ho molt bé. Música en rigurós directe, al 100%. Espectacle recomanat per edats compreses entre els 0 i els 99 anys!!
  • Edat recomanada: Totes les edats
  • Autor: Sam Atencia i Xef Vila
  • Adaptació:  -
  • Autor música: Sam Atencia i altres
  • Director: Sam Atencia
  • Any d'estrena: 2010
  • Video promocional:  -
  • Pàgina web: http://pentinaelgat.com/espectacles/balambambu
  • Format de l'espectacle: Mitjà
  • Espai escènic: Interior/Exterior
  • Durada de muntatge: 2
  • Durada de desmuntatge: 1
  • Mides òptimes de l'escenari: 10 x 8 x 4
Victor Bea - actriu
Xef Vila – bateria
Pol Soler - piano
Sam Atencia - saxos
Copyrights © 2022 - Tots els drets reservats.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/espectacle.php:382 Stack trace: #0 {main} thrown in /homepages/31/d525806045/htdocs/fundacioxarxa.cat/espectacle.php on line 382