MANIFEST A LA INHABILITACIÓ DEL M.H.PRESIDENT DE LA GENERELITAT DE CATALUNYA

Des de Fundació Xarxa d’Espectacle Infantil i Juvenil de Catalunya, refusem la sentència del Tribunal Suprem i la inhabilitació del Molt Honorable President de la Generalitat, Sr. Quim Torra.

Entenem que Les nostres institucions polítiques, totes elles, han de preservar la llibertat d’expressió sempre.

És per això que rebutgem la persecució d’idees i la censura que volen canviar els fonaments d’aquesta llibertat i en definitiva de la democràcia.

No compartim el fet de negar el dret a institucions i persones, a reclamar llibertat i democràcia i per això esser inhabilitat.

La Fundació Xarxa, que des del voluntariat treballem per a la promoció i difusió del teatre familiar a través d’una programació estable a diverses poblacions d’arreu de Catalunya, ja en els seus estatuts fundacionals, manifestem el nostre compromís de contribuir a fer una societat més justa i lliure i per això exigim el respecte i l’acceptació d’aquells que la voluntat popular ha posat al front de institucions que ens representen a tots.