La companyia Anna Roca, del catàleg d’espectacles de la Xarxa, nominada als Premis Butaca

L’espectacle “Momo” de la companyia teatre Anna Roca ha estat nominada als Premis Butaca a la categoria de millor espectacle per a públic familiar. Aquesta companyia forma part del catàleg de la Fundació Xarxa i ha estat nominat juntament amb els espectacles “Rave” del T. Lliure i “La gata que volia canviar la història” de la companyia Thomas Noone.

La Companyia de teatre Anna Roca comença el seu llarg viatge a Olot, l’any 1996. Des d'aleshores dedicarà gran part de la seva vida al públic infantil i familiar. El primer espectacle de la companyia fou “Contes de l’Anna” que, malgrat la seva senzillesa, ja va sorprendre molt gratament al públic i va ser un gran èxit del moment. Així que va començar amb contes i va anar seguint amb espectacles cada vegada més teatralitzats: “Contes al terrat”, “Can Pere Petit”, “Quan Jo era Petita”...

L’any 2015, la companyia torna a fer un gir recuperant una idea guardada en un calaix durant molt temps: versionar “Momo” de Michael Ende. Aquest espectacle va ser rebut amb un gran èxit de crítica i de públic, arribant a guanyar els Premis de la Crítica 2016 al millor espectacle de teatre familiar i sent candidata als Premis MAX 2015 i 2016. Així, el reconeixement per part de la crítica de “Momo” es fa palès una vegada més amb la nominació als XXIX Premis Butaca del Teatre de Catalunya.

Enguany, els premis Butaca, arriben a la seva XXIX edició sent uns premis consolidats i de referència del sector de les arts escèniques pel fet de ser uns premis escollits exclusivament pels espectadors. La cerimònia d’entrega serà el pròxim 20 de novembre a les 20:30 h a l’espai on van néixer, el pavelló d’esports de Premià de Mar. Ben segur serà una gran festa de les arts escèniques. Des de la Fundació Xarxa desitgem molta sort a la companyia Anna Roca!

Vols votar a la Companyia de teatre Anna Roca? Pots fer-ho aquí!

Terrassa, 27 octubre 2023