TALLERS A LA CARTA

Com a evolució natural de les programacions familiars i escolars d’arts escèniques, la Fundació Xarxa ha volgut fer un pas endavant en l’oferta que posa a la disposició de les entitats i ajuntaments, amb l’objectiu d’apropar als nostres nens i nenes les arts escèniques i reforçar la serva oferta d’oci i formació a través d’activitats complementàries de caràcter artístic.

Amb el catàleg Tallers a la Carta, la Fundació Xarxa ofereix una alternativa de qualitat en diversos tallers, tots ells relacionats amb algun gènere específic del teatre, la dansa o la música, intentant donar cabuda al màxim d’estils i contingut.

La versatilitat d’aquest tallers fa que la seva programació sigui ideal com a extensió d’una visita al teatre amb la família o amb l’escola, o com a activitat independent en horari lectiu o extraescolar. Els tallers son impartits per professionals que s’adaptaran al context en el qual es realitzi el taller i les necessitats específiques de cada espai.