Fes-te voluntari

La Fundació Xarxa, acostant la cultura al territori

Per què he de ser voluntari de la Fundació?

Sigues voluntari/voluntària al teu municipi!

Si estimes la cultura i t’apassiona el teatre, fes-te voluntari de la Fundació Xarxa i col·labora amb nosaltres per fer arribar les arts escèniques arreu de Catalunya. Uneix-te a nosaltres i forma part d’aquesta gran família que, des de fa 25 anys, treballa per acostar el teatre familiar, especialment, a petits i joves.
Més de 300 persones i 51 grups locals ja formen part de La Xarxa. I tu, vols fer Xarxa?

Vull saber més de, per què m’he de fer voluntari?

Tens preguntes? Contacta amb nosaltres!!

comunicacio@fundacioxarxa.cat

Vull ser voluntari/voluntària

Per a més informació, contacta amb nosaltres al 937 332 732 o escriu-nos a comunicacio@fundacioxarxa.cat

(*) L'usuari accepta totes les condicions de registre mostrades al registre de la propietat intel·lectual. Les dades de caràcter personal que ens ha proporcionat seran tractades i incorporades en un Fitxer responsabilitat de Fundació Privada Catalana Xarxa d’Espectacle Infantil i Juvenil de Catalunya . Conforme allò disposat en els articles 15 i 16 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, li informem que pot exercitar els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició a: C/ Martí Díez nº 7 3r, 08224 Terrassa (Barcelona ).
Copyrights © 2024 - Tots els drets reservats.