PERE MIRÓ REP L’ESCALF DELS XARXERS EN EL SEU COMIAT COM A VICEPRESIDENT DE LA FUNDACIÓ

Pere Miró porta tota una vida dedicada al voluntariat i a Xarxa la meitat segurament. Des dels inicis del moviment, en Pere va estar al peu del canó per tal de dignificar les arts escèniques per a públic infantil i juvenil. Amb la creació i constitució de la Fundació Xarxa, Pere Miró va ocupar el lloc de vicepresident, colze a colze amb Jaume Amigó.

Aquesta passada assemblea de patrons de la Fundació es va realitzar un relleu en la presidència de la Fundació, entrant com a nova presidenta Isabel Arias i situant, per tal de tenir un relleu relaxat, a en Jaume Amigó a la vicepresidència.

En Pere, que ja feia temps que anunciava que havia de deixar el seient a noves generacions, s’ocupa encara i molt fermament del grup local de Martorell, d’on n’és natural. Així ho va explicar durant la trobada de programació on, abans de l’espectacle se’l va convidar a pujar a l’escenari i va rebre un petit detall dels companys de xarxa en forma de xat (el logotipus de xarxa) amb una peana i una placa de record. També va rebre un detall més tecnològic que va agrair sincerament.

En el seu comiat en Pere Miró va adreçar-se a tots els assistents, i en va dir unes paraules molt emotives. En volem destacar aquesta cita: “No m’heu de donar les gràcies, sóc jo qui ha de donar les gràcies a Xarxa per haver comptat amb mi durant tots aquests anys”.