Una tona de màgia il·lusiona els grups Xarxa

Aquest primer cap de setmana també ha estat la 2a edició d'Una Tona de màgia. Un novell festival ple d'espectacles i gales de màgia que ha sorprés els grups Xarxa que hi han anat.

A més a més del cap d'Àrea d'Espectacles de la Fundació Xarxa, els grups Xarxa de Mollerusa, Sant Feliu de Llobregat i Mataró han pogut descobrir diferents espectacles de màgia i gaudit de diferents gales amb mags nacionals.

Des de divendres i durant tot el cap de setmana, Tona s'ha convertit en la seu de la màgia per uns dies. L'edició d'aquest any ha tingut molta varietat de programació i per a tots els públics, apostant sempre per la qualitat de la màgia i també, per poder ensenyar diferents maneres possibles d'executar aquest art.

El festival acomiada la seva segona edició amb un èxit rotund de participació i millorant el nombre d'assistència respecte a la primera edició. A poc a poc s'està convertint en un festival de referència tant al món de la màgia com a escala de festival internacional, per portar a mags internacionals però també a mags locals. Jordi Pota, organitzador d'Una Tona de Màgia fa una valoració molt positiva del Festival d'enguany:

"Estem molt contents de com ha anat la segona edició d'Una Tona de Màgia. El Festival només té dos anys de vida i ja ha aconseguit consolidar-se amb artistes de gran nivell i amb èxit de públic. Aquest cap de setmana han vingut persones de totes les edats d'arreu de Catalunya i tothom ha quedat molt content. Tot això ha estat gràcies a l'equip de coordinadors i voluntaris que s'han implicat molt en el Festival. També a l'Ajuntament, als patrocinadors i als comerços i poble de Tona per creure en el projecte".

Jordi Pota, director del festival amb Joan Lorenzo, cap d'àrea d'Espectacles de la Fundació Xarxa.