Debat a Terrassa: Infants i famílies exigeixen més teatre

Amb els objectius següents organitzem dimecres 23 d'octubre a Terrassa una presentació-debat sobre les enquestes i estudis realitzats en el sector del teatre familiar i per a joves el passat mes de maig:

• Posar en comú la importa ncia cabdal del teatre en el desenvolupament de nens i nenes, joves i famı́lies.
  • Debatre, entre tots els implicats, com aconseguir que el sector tingui el millor marc possible per arribar més a mpliament al seu públic amb l’acció i suport de les institucions públiques i mitjans de comunicació.
  • Aconseguir que la nostra societat sigui consumidora de cultura a través de les programacions estables de teatre familiar i juvenil amb propostes de qualitat i rigor.

Els infants exigeixen més teatre

Més del 85% dels infants que assisteixen regularment a espectacles teatrals responen que els hi agradaria anar més sovint al teatre

Els resultats provenen d’una enquesta realitzada per Fundació Xarxa en motiu del Dia Internacional de la Família. Els resultats de l’enquesta mostren com el 94% dels infants que assisteixen als espectacles de Fundació Xarxa tenen entre 0 i 10 anys. Una dada que també defineix la tendència del públic és que tot i ser petits, volen gaudir més dels espectacles: el 88,8% dels infants que han respost a l’enquesta afirmen que voldrien anar més sovint al teatre.

Informa't amb l'APP de la Xarxa

La Fundació Xarxa fa un pas més en la comunicació amb les noves tecnologies i ha creat una APP amb l'ajuda de Fila12. Aquesta es va estrenar coincidint amb el primer dia de la 28a Mostra d'Igualada, aconseguint desenes de descàrregues en aquests primers dies. Podeu descarregar-la en els stores d'Android i Apple. Hi trobareu la informació dels grups Xarxa i tota l'agenda d'espectacles programats arreu del territori per la Fundació.